lauantai 8. syyskuuta 2012

Suuri päivä


Huomenna on suuri päivä. Huomenna on mun runokirjan julkkarit!! ^^ Minua jännittää ja odotan innolla huomista. Miten se menee? Ketä tulee paikalle? Miten mun puhe luistaa? Kaikkia ajatuksia pyörii mielessä. Mutta tottakai se hyvin menee. Ihmiset tulevat paikalle ja viihtyy. Uskon itseeni ja pärjään hyvin ja puhekin menee varmasti niinkun pitää, vaikka jännittäisi. Se puhe on mun ensimäinen puhe minkä olen pitänyt ja vielä näin jännittävä tilaisuus! 
Lievitän jännitystä kuuntelemalla Tommy Tabermannin runoja spotifysta. Mielenkiintoista kuunneltavaa. 


Illalla pääsee sitten rentoutumaan jatkoilla. Hahah. Siellä tulee olemaan hyvä meininki ja toivottavasti naapurit eivät valita mölystä ja häiriöstä. No ne on kyllä hyvin ymmärtäväisiä ja mukavia. 


Mitäs muuta? Elämä hymyilee ja hyvin menee, oikeastaan menee tosi loistavasti. Kaikki tuntuu vihdoin loksahtavan kohdallaan ja elämä tuntuu siedettävältä, ehkä jopa ihanalta ja hyvältä. Aina tulee vastoinkäymisiä mutta olen oppinut kantapään kautta selviytymään niistä ja nykyään selviydyn vastoinkäymistä paremmin kuin esim. vuosi sitten jopa. 
Jos elämä potkii päähän, niin hanki kypärä ja potki takaisin. 



 Minun mielestä kaikki on hyvin, mutta olkoot!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti