keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Alku


Heimoi kansalaiset ja kansattomat!


Tässä ensimäisessä postauksessa kerron mitä tämä blogi tulee sisältämään. Täältä voit lukea uusimmat kuulumiseni ja pätkiä teksteistä/runoista/kirjotelmista joita tulen vielä joku kaunis kirkas kesäinen päivä julkaisemaan kirjan muodossa toivottavasti. Joten tää on esimakua siitä mitä tulevaisuus tuo tullessaan ja samalla tutustut itse taiteilijaan, eli minuun. 

Saanen kertoa hieman itsestäni? Noh MINÄ en lupianne tarvitse vaan pokkana kerron kuitenkin hieman kuka olen ja mitä teen ynnä muuta blah blah blah...... Siispä olen Kata, olen tarpeeksi vanha, mutta en liian nuori. Opiskelen ja sivilisäätyni on rakastunut/ihastunut/avoliitto/sinkku/mitä ikinä haluankaan olla. Kirjoitan runoja, tekstejä, blogeja, kirjoitelmia, ajatelmia, aforismeja ja mitä vaan... Harrastan myös kuvien kanssa pelleilyä ja kuviani voi tsiikailla osoitteesta: http://lakemedel.deviantart.com/

Mitäpä muuta kertoisin itsestäni? Rakastan kissoja, hyvää ruokaa ja Krista Kososta. Arvostan lojaaleja ystäviäni ja perhettäni. Olen sisimmiltäni ujo taiteilijasielu, mutta suurimman osan ajasta olen ylisosiaalinen, avoin ja hieman ärsyttävä. Niiiiiin ja tärkein: julkaisin syksyllä 2012 omakustanne runokirjan.  
Siinäpä tärkeimmät minusta.

"Maailma on liian kaunis tuhlattavaksi,
joten jos ei seura kiinnosta tilaa taksi."



Koo



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti